procedury / jak wynająć billboard - regulamin


Aby ułatwić Państwu życie - tutaj od A do Z opisaliśmy procedurę i regulamin wynajmu nośników.
Wszystkich czynności możecie dokonać za pomocą internetu - od zapytania o wolne tablice poprzez analizę naszych nośników, zdobycie tekstu umowy oraz dokonanie płatności i raporty...
W tradycyjny sposób pozostanie Wam jedynie dostarczenie podpisanej umowy.

Regulamin:

1. nie wynajmiemy Państwu żadnego billboardu
dopóki nie uzyskamy następujących informacji opisujących waszą kampanię:
- data rozpoczęcia kampanii
- data zakończenia kampanii
- numery + adresy katalogowe nośników (patrz: Rezerwator)
- wpłata zaliczki

2. opis kampanii - wyślijcie do nas maila ze opisem założeń waszej kampanii (albo odpowiedzcie na nasz brief);
ciężko będzie nam pomóc Państwu w jej zaprojektowaniu jeśli nie otrzymamy choć podstawowych informacji na jej temat:

- data jej rozpoczęcia i zakończenia
- opis lub sugestie miejsc w których powinny znaleźć się wasze plakaty
- przewidywana ilość billboardów lub orientacyjna kwota przeznaczona przez Was na ten cel
- informacja czy mamy zająć się produkcją plakatów (projekt, druk, wyklejenie) czy we własnym zakresie chcecie to zrobić.

3. wybierzcie billboardy odpowiadające celom waszej kampanii
- po otrzymaniu od nas maila z hasłami dostępu do Rezerwatora - tam znajdziecie listę wszystkich naszych wolnych billboardów.

Uwaga: przeczytajcie uważnie instrukcję jego obsługi - nie jest wcale tak skomplikowana...
- nie prowadzimy kampanii przerywanych: następnego dnia po zakończeniu każdej kampanii zaklejamy wszystkie nieaktualne plakaty i w ich miejsce naklejamy nasze własne - autopromocyjne.
- minimalny okres wynajmu to 14 dni
- koszt kampanii 14-dniowej wynosi 65% cen katalogowych.

4. opłaćcie fakturę pro-forma - pierwszy miesięczny czynsz za wybrane nośniki + koszty produkcji i montażu plakatów brutto:
po otrzymaniu od nas potwierdzenia listy nośników (jest ona niezbędnym elementem potwierdzenia zamówienia kampanii)
- opłacenie faktury pro-forma jest jedynym sposobem uzyskania dostępu do naszych nośników (dotyczy nowych klientów i nowych kampanii)
- prześlijcie dane rejestracyjne waszej firmy i opłaćcie otrzymaną fakturę pro-forma
- a otrzymacie na to fakturę VAT (z datą otrzymania przez nas należności): numer konta
- nośniki traktujemy za wynajęte od 7-go dnia po otrzymaniu wpłaty tej należności (ten tydzień jest Państwu potrzebny na przygotowanie plakatu); od tego momentu naliczamy czynsz. Sugerujemy więc wcześniejsze przygotowanie projektu plakatów aby zdążyć z drukiem i wyklejeniem na tę datę...

5. przygotowanie umowy:
prześlijcie scany dokumentów rejestracyjnych waszej firmy - to na ich podstawie sporządzimy umowę:
- NIP, REGON, KRS / wpis do  ewidencji
- ewentualnie upoważnienia dla osób reprezentujących waszą Firmę a nie występujących w tych dokumentach

dokumentami definiującymi współpracę Państwa Firmy z naszą zawsze będą:

- faktura pro-forma
- faktura VAT
- umowa najmu nośników reklamowych - ekspozycja plakatów
- umowa zlecenie - druk i wyklejenie plakatów
- umowa o dzieło  - projekt plakatu.

6. odeślijcie tekst umowy - podpisany przez uprawnioną do tego osobę/osoby
wydrukowany z otrzymanego od nas maila a otrzymacie pocztą podpisany przez nas egzemplarz.

7. projekt plakatu - jeśli to my mamy go wykonać:
- opiszcie główny cel waszej kampanii
- przedstawcie swoją wizję layoutu - swoje wyobrażenie o nim...
- dostarczcie wszystkie niezbędne informacje dotyczące treści plakatu i jeśli posiadacie - materiały graficzne w formie elektronicznej (logotypy, czcionki, stałe elementy graficzne).
- pamiętajcie że tenże projekt albo "położy" kampanię gdy będzie słaby albo spowoduje jej sukces gdy będzie dobrze przygotowany

8. projekt plakatu - jeśli chcecie sami to zrobić lub posiadacie gotowy; zaufajcie nam
na tym etapie popełnianych jest najwięcej błędów a w Państwa i naszym interesie jest aby ich uniknąć:

- prześlijcie tenże projekt plakatu do naszej oceny - taki audyt wykonujemy gratis...
Nie wszyscy projektanci mają doświadczenie w projektowaniu plakatów na billboardy i często popełniają podstawowe błędy ponieważ na codzień przeważnie zajmują się innymi, małymi formami reklamowymi. Te błędy będą kosztowne dla Was a bolesne dla nas; niezadowolenie Klienta z wyników kampanii zawsze kończy się zrzuceniem winy na dostawcę usług; mamy na to dowody!
Prosimy poczytać kilka rad w tej materii: projektujemy dobry plakat


9. druk plakatu - jeśli my mamy to zrobić;
to już nasze zmartwienie... :-) poczytajcie: druk plakatów

10. druk plakatu - gdy zamierzacie zrobić to sami;
zastosujcie się do następujących zaleceń: specyfikacja plakatów

11. dokumentacja fotograficzna kampanii - po wyklejeniu billboardów
przez naszą ekipę - po kilku dniach otrzymacie Państwo komplet fotografii wyklejonych plakatów

12. płatności:
z chwilą opłacenia faktury pro-forma automatycznie zostaje zawarty kontrakt i jesteście Państwo od tego momentu oficjalnie Klientem naszej firmy i jedynym użytkownikiem wybranych nośników. Od tego właśnie momentu naliczamy czynsz za ekspozycję plakatów... następnie otrzymacie:
- fakturę VAT dotyczącą tejże faktury pro-forma (wystawioną z datą otrzymania przez nas należności)
- umowę najmu
- comiesięczną fakturę wystawioną pierwszego dnia każdego miesiąca i z tygodniowym terminem płatności...

13. to pechowy numer - windykacje!
:-)


A na koniec:
14. kampanie wyborcze;
Obowiązkowa pełna wpłata z góry.
Stronnictwa luźno związane z interesem narodowym naszej Ojczyzny szczęścia niechaj szukają gdzie indziej...