1. Kampanie kontrowersyjne a sprzeciwy właścicieli posesji ulokowania billboardów:
Od mniej-więcej dekady zauważamy silną polaryzację postaw tej grupy naszych kontrahentów, dotyczącą bohaterów lub tematyki plakatów pojawiających się na naszych billboardach zainstalowanych na ich posesjach…

a)  Gołym okiem zauważalna jest postępująca niechęć coraz większej części właścicieli tych posesji do prezentowania:
– postaci domorosłych politykierów, których jedynym modus operandi jest dorwanie się do koryta – czy to samorządowego, sejmowego czy też „europejskiego”
– politykierów z opcji przeciwnych ich „przekonaniom”
– wybranych projektów społecznych lub „społecznych”, szczegolnie związanych z religią, patriotyzmem czy wartościami konserwatywnymi

Ponieważ po 35 latach funkcjonowania obecnego systemu politycznego stało się aż za bardzo widoczne dla co bardziej spostrzegawczej części społeczeństwa iż jest ono przedmiotem ordynarnych i nieustannych manipulacji – część z właścicieli nawet z góry zastrzegła iż nie życzy sobie żadnych tego typu kontrowersji na plakatach ponieważ są one przyczyną różnorakich kłopotów.

b)  W efekcie powyższego musimy konsultować treść takich plakatów z właścicielami posesji, które wybierzecie Państwo na swoją kampanię ponieważ niektórzy zdążyli już odmówić nam w odniesieniu do wcześniejszych, niedoszłych ekspozycji…

c) Skutki niedostosowania się do powyższego ujawniają się w postaci nakazu usunięcia plakatu z billboardu a czasami nawet billboardu z posesji – na co nie możemy sobie pozwolić ponieważ w ten sposób stracimy nasze środki produkcji.
Znamy też przypadek gdy podziękowano za współpracę jednemu z operatorów billboardów, bezrefleksyjnie hasającemu z niezweryfikowanymi plakatami – musiał on zwijać manatki z kilku posesji. O donosach do wszelakich możliwych instytucji opresyjnych nie wspomianamy…

d) W dalszej konsekwencji – nawet jeśli dany kandydat/partia/tematyka zostaną zaakceptowane przez właściciela posesji – nie dopuszczamy żadnych personalnych ataków na obóz przeciwny stronie (szczególnie gdy zaatakowana strona ma zdolności decyzyjne np. – w zakresie reklamy zewnętrznej w mieście).
Nie jesteśmy miłośnikami żadnej ze stron tych konfliktów i nie będziemy podkładali głowy pod topór w ramach wojenek zażarcie żrących się frakcji pomagdalenkowych epigonów religii marksistowskiej.  Ze względów bezpieczeństwa własnych środków produkcji więc – nie będziemy tolerować żadnych ekscesów werbalnych i graficznych na plakatach…

e) W przypadku opisanego powyżej możliwego sprzeciwu właściciela posesji odnośnie wcześniej zaakceptowanych przez niego treści plakatów – nawet w przypadku uprzedniego opłacenia czynszu i kosztów obsługi plakatów z góry – zachowujemy prawo do natychmiastowego wycofania każdego z takich zakwestionowanych nośników z listy kontraktowej.
Jednocześnie informujemy niniejszym iż dopuszczamy zwrot części opłaconej kwoty czynszu za taki nośnik.

2. Ustalenia porządkowe
a)  prosimy o podawanie z góry danych kandydata/ów lub istoty/tematyki  kampanii (ułatwia to rozmowy z właścicielami)
b) prosimy także o podawanie danych podmiotu który ma być stroną umowy czyli płatnikiem/dzierżawcą.

c)  obowiązkowa pełna wpłata z góry za cały okres kampanii.
d) nie udzielamy żadnych rabatów pośrednikom – swoje marże prosimy dopisać klientom do rachunku.
e)  w przypadku zwłoki w przesłaniu nam projektów plakatów do druku – wpłacone należności za niewykorzystany czas ekspozycji nie będą zwracane: sprzedajemy czas ekspozycji w terminach ściśle określonych kalendarzem (także – wyborczym) a nie w dowolnie przeciąganych okresach…
f)  stronnictwa luźno związane z interesem narodowym naszej Ojczyzny szczęścia raczej niechaj szukają gdzie indziej…