1. Kampanie kontrowersyjne a sprzeciwy właścicieli posesji ulokowania billboardów:
Od mniej-więcej dekady zauważamy silną polaryzację postaw tej grupy naszych kontrahentów, dotyczącą bohaterów lub tematyki plakatów pojawiających się na naszych billboardach zainstalowanych na ich posesjach…

a)  Gołym okiem zauważalna jest postępująca niechęć większości prywatnych właścicieli tych posesji do prezentowania:
– postaci domorosłych politykierów, których jedynym modus operandi jest dorwanie się do koryta – czy to samorządowego, sejmowego czy też „europejskiego”
– niektórych projektów społecznych lub „społecznych”

Ponieważ po 35 latach funkcjonowania obecnego systemu politycznego stało się to aż za bardzo widoczne dla społeczeństwa iż jest ono przedmiotem manipulacji – część z właścicieli nawet z góry zastrzegła iż nie życzy sobie żadnych kontrowersji na plakatach.

b)  W efekcie powyższego musimy konsultować treść plakatów – przepytać w tej sprawie tych spośród nich, których posesje wybierzecie Państwo na swoją kampanię ponieważ niektórzy zdążyli już odmówić nam w odniesieniu do tych kandydatów, którzy zgłosili się do nas dotychczas. To samo dotyczy w/w kampanii nie-wyborczych…
Skutki niedostosowania się do powyższego ujawniają się w postaci nakazu usunięcia plakatu z billboardu lub nawet billboardu z posesji – na co nie możemy sobie pozwolić ponieważ w ten sposób stracimy nasze środki produkcji.
Znamy przypadki gdy podziękowano za współpracę bezrefleksyjnie hasającemu z niezweryfikowanymi plakatami w takich okolicznościach przyrody jednemu z  operatorowi billboardów i musiał on zwijać manatki z kilku posesji. O donosach do wszelakich intytucji opresyjnych nie wspomianamy…

c) W dalszej konsekwencji – nawet jeśli dany kandydat/partia/tematyka zostaną zaakceptowane przez właściciela posesji – nie dopuszczamy żadnych personalnych ataków na obóz przeciwny (szczególnie gdy atakowana strona ma zdolności decyzyjne np. – w zakresie reklamy zewnętrznej w mieście).
Nie jesteśmy miłośnikami żadnej ze stron tych konfliktów i nie będziemy podkładali głowy pod topór w ramach np. – wojenek zażarcie żrących się frakcji pomagdalenkowych epigonów religii marksistowskiej. Ze względów bezpieczeństwa własnych środków produkcji i nie będziemy tolerować żadnych ekscesów werbalnych i graficznych na plakatach.

d) W przypadku opisanego powyżej sprzeciwu właściciela posesji odnośnie wcześniej zaakceptowanych przez niego treści plakatów – nawet w przypadku uprzedniego opłacenia czynszu i kosztów obsługi plakatów z góry – zachowujemy prawo do natychmiastowego wycofania każdego z takich zakwestionowanych nośników z listy kontraktowej. Jednocześnie informujemy niniejszym iż dopuszczamy nawet zwrot części opłaconej kwoty czynszu za taki nośnik.

2. Ustalenia porządkowe
a)  prosimy o podawanie z góry danych kandydata/ów lub istoty/tematyki  kampanii (ułatwia to rozmowy z właścicielami)
b) prosimy także o podawanie danych podmiotu który ma być stroną umowy czyli płatnikiem/dzierżawcą.

c)  obowiązkowa pełna wpłata z góry za cały okres kampanii.
d) nie udzielamy żadnych rabatów pośrednikom – swoje marże prosimy dopisać klientom do rachunku.
e)  w przypadku zwłoki w przesłaniu projektów plakatów do druku przez dzierżawców – wpłacone należności za niewykorzystany czas ekspozycji nie będą zwracane: sprzedajemy czas ekspozycji w terminach określonych kalendarzem wyborczym a nie w dowolnych.
f)  stronnictwa luźno związane z interesem narodowym naszej Ojczyzny szczęścia niechaj szukają gdzie indziej…