Jesteśmy właścicielami sieci około 150 szt. tablic reklamowych we Wrocławiu i okolicach:
Zaprezentujemy Państwa Firmę lub produkt niemal w każdym miejscu aglomeracji wrocławskiej – stale poszerzamy sieć lokalizacji…

1. W naszej ofercie:
– standardowego formatu – billboardy 504 x 238 i 600 x 300 cm
– standardowe dwustronne – mobile 504 x 238 cm
– wielkoformatowe nośniki – inne formaty billboardów
– kompletnie nagłośniona i oświetlona – mobilna estrada 700 x 350 cm

2. od 1994  zajmujemy się kompleksową obsługą kampanii outdoorowych:
– wynajmem powierzchni na w/w własnych nośnikach reklamowych – pośrednictwem w wynajmie powierzchnii reklamowych

3. budową sieci dedykowanych:
Zbudujemy i obsłużymy sieć nośników reklamowych w południowo-zachodniej części kraju – precyzyjnie dobraną do potrzeb Klienta (przy zapewnieniu przez zamawiającego odpowiednio długiego kontraktu)…

4. planowaniem kampanii i doradztwem: 
– określenie celów kampanii – określenie grupy docelowych odbiorców
– określenie najwłaściwszych lokalizacji, terminu i czasu trwania kampanii
– doradztwem projektowym
– analizą skuteczności kampanii

5. przygotowaniem materiałów ekspozycyjnych:
– projektowaniem plakatów – realizacją materiałów wszelkimi technikami – montażem i demontażem materiałów

6. monitoringiem kampanii:
– dokumentacja fotograficzna lub video
– raporty GPS, etc…



1. Gdzie można znaleźć nasze nośniki?

– na głównych węzłach i arteriach komunikacyjnych Wrocławia
– w najbliższych okolicach Wrocławia: na drogach dojazdowych – circa 25 km
– tam gdzie ich lokalizacje zapewnią dobrą (lub bardzo dobrą) ekspozycję Waszych plakatów – kiepskich nikt przecież od nas nie wynajmie!
– czyli tam gdzie największa ilość potencjalnych klientów będzie miała kontakt z Państwa przekazem reklamowym…

2. okolice centrów handlowych:
– CH „Galeria Dominikańska”  . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Arkady Wrocławskie” . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Korona” i CH „Młyn”  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Kaufland, Castorama, MultiKino
– CH „Pasaż Grunwaldzki”  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Magnolia Park” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Galeria Domar”  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Wroclavia” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Bielany”  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . IKEA, OBI, Makro, Jula
– CH „Auchan” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . MediaMarket, Leroy Merlin, Media-Expert, Decathlon
– CH „Marino”  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tesco, Media Mix,
– CH „Futura” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Castorama, Media-Expert, Factory Outlet, MaxFliz
– CH „Borek” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Carrefour, Euro AGD,
– CH „Ferio”  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Arena”  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– CH „Hala Strzegomska” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . uzupełnij…
– EPI, Selgros, Leclerc, i inne
– osiedlowe mikro-centra handlowe…

3. wloty i wyloty z Wrocławia:
1. kierunek Autostrada A4, Kudowa i Wałbrzych
2. kierunek Poznań, Oborniki Śl.
3. kierunek Warszawa, Jelcz-Laskowice
4. kierunek Zielona Góra 5. kierunek Kąty Wr., Port Lotniczy
6. kierunek Oława, Strzelin
7. AOW czyli A8 – autostradowa obwodnica Wrocławia
8 . Obwodnica Śródmiejska
0. Centrum

4. inne – wybrane przez Państwa lokalizacje:
Tam zbudujemy wspomniane nośniki lub sieci dedykowane czyli po naszemu – Dostawki…

A gdy wszystko to będzie mało – wyślemy w pożądane miejsce nasze ruchome billboardy czyli:
5. mobile!


kampania: Tommy Emmanuell w Polsce 2005