1. użytkowanie billboardów – umowa dzierżawy
Aby ułatwić Państwu życie – tutaj od A do Z opisaliśmy procedury i regulamin dzierżawy naszych tablic. Najistotniejszym jest iż umowa współpracy naszych firm będzie de facto składała się z dwóch różnego typu umów:
– umowy dzierżawy nośników reklamowych
– umowy-zlecenia druku plakatów
– umowy-zlecenia montażu i demontażu plakatów                                więcej…

3. oferty, wyceny – regulamin
Stosujemy klasyczną zasadę handlową, zgodną z odwiecznymi i tradycyjnymi obyczajami kupieckimi które wprowadzili już starożytni Żydowie. Dopiero gdy dowiemy się od Was CO mamy wycenić – możemy przygotować kosztorys:
– nie musimy wynajmować nośników za wszelką cenę
– nie prowadzimy kampanii „last minute”
– nie prowadzimy kampanii z przerywaną ekspozycją                              więcej…

5. rezerwacje billboardów – regulamin
Nie jesteśmy związani żadnymi obyczajami panującymi w branży OOH w PRL: z naszego punktu widzenia część nich jest po prostu szkodliwa dla właścicieli nośników. Nie interesuje nas co wyprawia w tej dziedzinie konkurencja:
nie uznajemy instytucji tzw. „rezerwacji” billboardów
zaliczka (faktura pro-forma) jedynym pewnikiem dostępu do nośników
– kto pierwszy ten lepszy, kto więcej zapłaci, na dłużej zamówi…           więcej…

2. druk, montaż i demontaż plakatów – umowa zlecenie
Dokumentem definiującym obsługę plakatów na Państwa kampanię zawsze będzie umowa-zlecenie: druku, montażu i demontażu – to w sensie prawnym zasadniczo odróżnia ten etap naszej współpracy od zawartej głównej umowy (dzierżawy naszych nośników):
– umowy-zlecenia druku plakatów
– umowy-zlecenia montażu i demontażu plakatów                                więcej…

4. płatności – regulamin
Opłacenie faktury pro-forma powoduje iż wszystkie opłacone nośniki zostają wydzierżawione waszej Firmie. Skraca to i upraszcza czasochłonne procedury redagowania i podpisywania umów które opóźniają moment startu kampanii:
– faktura pro-forma
– faktura VAT
– umowa dzierżawy i umowa-zlecenie                                                       więcej…

6. last minute, kampanie z przerywaną ekspozycją & bajki z mchu i paproci…
Nie uznajemy części obyczajów obowiązujących w branży, będących reliktem dawno minionych czasów (a wprowadzonych przed laty przez światłych imperialistów z zachodu) – tych które nie przystają do modus operandi naszej firmy. Działanie na własną szkodę jest nam obce:
– nie prowadzimy kampanii „last minute”
– nie prowadzimy kampanii z przerywaną ekspozycją                              więcej…