Zapomniana już niemal – tradycyjna malarska technika realizacji grafiki na elewacjach budynków (i nie tylko) – to historia z czasów kiedy nikt nie znał jeszcze wydruków wielkoformatowych…
To historia z czasów kiedy to ręka człowieka, ba – Artysty! – decydowała o końcowym efekcie wizualnym…
To coś więcej niż perfekcyjnie wydrukowane materiały z Photoshop’a – to dzieła z duszą malowaną pociągnięciami pędzla… Niczym u Leonarda!

 

Niestety, w związku z przemianami na rynku reklamy zewnętrznej, kosztami robocizny oraz wprowadzaniem tzw. ustawy krajobrazowej technika ta jest już praktycznie na wymarciu. Co innego w odniesieniu do realizacji wewnątrz obiektów – tu nadal jeszcze panuje wolność!
Wśród naszych współpracowników mieliśmy wybitnego specjalistę w tej dziedzinie – oto prace wykonane na zlecenie m.in.;

– Kodak 1995 Wrocław, ul. Kołłątaja 200m2
– Mercurius 1996 Wrocław, ul. Borowska 200m2
– Coca-Cola 1999 Wrocław, ul. Średzka 180m2
– Dialog 2000 Wrocław, ul. Zielińskiego 340m2
– Plus GSM 2001 Warszawa, Al. Jerozolimskie 850m2

1. malarstwo wielkoformatowe – cennik
Ze względu na wyjątkowo pokrętną materię prac i zróżnicowanie warunków lokalnych przy tych stosunkowo prostych logistycznie ale trudnych wykonawczo realizacjach – doświadczenie uczy iż nie jest możliwym określić z góry precyzyjnej ceny; każdy przypadek podlega osobnym negocjacjom i wycenom: