1. audyt projektu waszego plakatu – dlaczego to robimy?
Mądrzenie się i dręczenie klientów nie są naszym celem ale gdy widzimy rażące błędy – dla dobra obu stron nie możemy ich przemilczać ponieważ sytuacja naszej firmy jako dostawcy usługi, o dziwo – jest niemal identyczna jak sytuacja jej odbiorcy czyli naszego Klienta: tak samo jesteśmy zainteresowani końcowym sukcesem każdej waszej kampanii. Przyczyna jest banalnie prosta – po prostu nam się to opłaca…
Spełnienie oczekiwań naszego klienta (czyli wzrost jego przychodów lub zbudowanie rozpoznawalności marki, etc…) jest zawsze i naszym sukcesem – powoduje bowiem iż klienci chętniej korzystają z naszego medium i ponownie wynajmują nasze nośniki.

Natomiast klient który raz zniechęci się do promowania swojej firmy za pomocą billboardów – wiemy to już doskonale: nigdy już do nas nie wróci – i oczywiście winę za to niepowodzenie zrzuci na nas. Porażka zawsze będzie przypisywana wyłącznie nam – bez względu na to kto naprawdę zawinił… !
Dlatego także i dla własnego dobra staramy się pilnować jakości tych projektów – w ten sposób wasze zadowolenie przekłada się też na naszą reputację i nasze przychody.

Stąd właśnie (tak samo jak i Państwo) – zainteresowani jesteśmy aby wasze plakaty zaprojektowane były wzorowo – od nich bowiem zależy oczekiwany przez obie strony efekt końcowy. Prześlijcie więc do nas projekt celem dokonania oceny jego jakości – przygotujemy listę uwag której analiza prawdopodobnie pozwoli usunąć ewentualne mankamenty…
Przypominamy iż ten audyt wykonujemy gratis…

2. ważna sugestia:
A na koniec tych mądrości: zastanówcie się Państwo – jaką odpowiedzialność za zniweczenie waszej kampanii (patrz: wymierne straty finansowe lub upadek waszego przedsięwzięcia) ponosi grafik który otrzymał od Was zapłatę za nieprofesjonalnie zrobiony projekt plakatu (patrz: wcisnął Wam ciemnotę aby otrzymać kasę)… ?!