1. audyt projektu waszego plakatu – dlaczego to robimy?
Mądrzenie się i dręczenie klientów nie są naszym celem ale gdy widzimy rażące błędy projektowe – dla dobra obu stron nie możemy ich przemilczać ponieważ sytuacja naszej firmy jako dostawcy usługi, o dziwo – jest niemal identyczna jak sytuacja jej odbiorcy czyli naszego Klienta.
Tak samo jesteśmy zainteresowani końcowym sukcesem każdej waszej kampanii bo przyczyna tego jest banalna: po prostu nam się to opłaca…
Spełnienie oczekiwań naszego klienta (czyli wzrost jego przychodów lub zbudowanie rozpoznawalności marki, etc…) jest zawsze i naszym sukcesem – powoduje bowiem iż klienci chętniej korzystają z naszego medium i ponownie wynajmują nasze nośniki.

Natomiast klient który raz zniechęci się do promowania swojej firmy za pomocą billboardów (z doświadczenia wiemy to już doskonale): nigdy już do nas nie wróci – i oczywiście winę za to niepowodzenie zrzuci na nas. Porażka zawsze będzie przypisywana wyłącznie nam – bez względu na to kto tak naprawdę zawinił… !
Dlatego właśnie staramy się pilnować jakości tych projektów – w ten sposób wasze zadowolenie przekłada się też na naszą reputację i nasze przychody.

Stąd właśnie (tak samo jak i Państwo) – zainteresowani jesteśmy aby wasze plakaty zaprojektowane były wzorowo – od nich bowiem zależy oczekiwany przez obie strony efekt końcowy bowiem nie pomoże nawet pięćset billboardów na mieście jeśli plakat jest nieczytelny lub wprowadza widzów w błąd.
Prześlijcie więc do nas projekt celem dokonania oceny jego jakości – przygotujemy listę uwag których analiza pozwoli usunąć ewentualne mankamenty…
Przypominamy iż ten audyt wykonujemy gratis…

2. ważna sugestia:
A na koniec tych mądrości zastanówcie się Państwo:
Jaką odpowiedzialność za zniweczenie waszej kampanii (patrz: wymierne straty finansowe lub nawet upadek waszego przedsięwzięcia) ponosi grafik który otrzymał od Was zapłatę za nieprofesjonalnie zrobiony projekt plakatu (patrz: wcisnął Wam ciemnotę aby otrzymać kasę) i umył ręce od odpowiedzialności… ?!