Aby ułatwić nam proces doboru najwłaściwszych dla Państwa nośników prosimy abyście odpowiedzieli na poniższe pytania:

1. wasza kampania:
a) cel waszej kampanii  . . . . . . . . . . . . promocja oferty (produktów) czy budowa wizerunku firmy?
b) data startu kampanii  . . . . . . . . . . . kiedy zaczyna się u Was sezon? – kampania musi wystartować odpowiednio wcześniej!
c) data zakończenia kampanii . . . . . to Państwo sami będziecie wiedzieć najlepiej…
d) docelowa grupa klientów . . . . . . . kto powinien obejrzeć wasze reklamy? na kim Wam najbardziej zależy?
e) preferowane lokalizacje  . . . . . . . . siedziby konkurencji, centra handlowe, wloty i wyloty z miasta… coś jeszcze?
f) docelowa ilość billboardów  . . . . im więcej – tym lepiej (nie tylko dla nas): to wcale nie żart!
g) docelowy budżet kampanii . . . . . jak wyżej…

Tu pomocne ściągawki:
info / minimalny okres ekspozycji / ilość nośników
info / dostawki – nośniki dedykowane
procedury / rezerwacje – regulamin

2. wasze plakaty:
a) projekt plakatu . . . . . . . . . . . . . . . . . jeśli go nie posiadacie – niezbędne będą odpowiedzi na kolejne pytania:
b) co będzie przedstawiane . . . . . . . czy wasza Firma czy jej produkty czy jeszcze coś innego?
c) dane teleadresowe . . . . . . . . . . . . . zazwyczaj na plakacie są niezbędne; nazwa, adres www, telefon – to podstawa
d) hasło reklamowe . . . . . . . . . . . . . . . ułatwia skojarzenie waszej firmy – np wykorzystujące grę słów: Tutaj wieszamy! (wasze reklamy!)
e) elementy graficzne . . . . . . . . . . . . . zaciekawią widza lub ukierunkują jego uwagę (dostarczcie w wersji elektonicznej)
f) druk plakatu  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . jeśli my drukujemy – ponosimy odpowiedzialność za jakość druku i wyklejenia

Tu pomocne ściągawki:
info / dobry plakat – dlaczego?
info / dobry plakat – jak projektować?
info / audyt projektu plakatu – gratis
info / od billboardu do witryny www
info / rodzaje materiałów na plakat i sposoby ich montażu
info / druk i montaż plakatów – u nas czy samodzielnie?

3. wasza firma:
– dane rejestrowe firmy . . . . . . . . . . to oczywiste – musimy wiedzieć dla kogo pracujemy…

Skopiujcie Państwo powyższy tekst (a+b+c – bez linków-ściągawek) do listu który odeślecie do nas i wpiszcie wasze odpowiedzi w miejsce pytań zaznaczonych na czerwono…