Aby ułatwić nam proces doboru najwłaściwszych dla Państwa nośników prosimy abyście odpowiedzieli na poniższe pytania:

a) wasza kampania:
– cel waszej kampanii  . . . . . . . . . . . . promocja oferty (produktów) czy budowa wizerunku firmy?
– data startu kampanii  . . . . . . . . . . . kiedy zaczyna się u Was sezon? – kampania musi wystartować odpowiednio wcześniej!
– data zakończenia kampanii . . . . . to Państwo sami będziecie wiedzieć najlepiej…
– docelowa grupa klientów . . . . . . . kto powinien obejrzeć wasze reklamy? na kim Wam najbardziej zależy?
– preferowane lokalizacje  . . . . . . . . siedziby konkurencji, centra handlowe, wloty i wyloty z miasta… coś jeszcze?
– docelowa ilość billboardów  . . . . im więcej – tym lepiej (nie tylko dla nas): to wcale nie żart!
– docelowy budżet kampanii . . . . . jak wyżej…

Tu pomocne ściągawki:
* minimalny okres ekspozycji / ilość nośników
* rezerwacje – regulamin
* dostawki – nośniki dedykowane

b) wasze plakaty:
– projekt plakatu . . . . . . . . . . . . . . . . . jeśli go nie posiadacie – niezbędne będą odpowiedzi na kolejne pytania:
– co będzie przedstawiane . . . . . . . czy wasza Firma czy jej produkty czy jeszcze coś innego?
– dane teleadresowe . . . . . . . . . . . . . zazwyczaj na plakacie są niezbędne; nazwa, adres www, telefon – to podstawa
– hasło reklamowe . . . . . . . . . . . . . . . ułatwia skojarzenie waszej firmy – np wykorzystujące grę słów: Tutaj wieszamy! (wasze reklamy!)
– elementy graficzne . . . . . . . . . . . . . zaciekawią widza lub ukierunkują jego uwagę (dostarczcie w wersji elektonicznej)
– druk plakatu  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . jeśli my drukujemy – ponosimy odpowiedzialność za jakość druku i wyklejenia

Tu pomocne ściągawki:
* dobry plakat – dlaczego?
* dobry plakat – jak projektować?
* audyt projektu plakatu – gratis
* od billboardu do witryny www
* rodzaje materiałów na plakat i sposoby ich montażu
* druk i montaż plakatów – u nas czy samodzielnie?

c) wasza firma:
– dane rejestrowe firmy . . . . . . . . . . to oczywiste – musimy wiedzieć dla kogo pracujemy…

Skopiujcie Państwo powyższy tekst do listu który odeślecie do nas (a+b+c – bez linków-ściągawek) i wpiszcie wasze odpowiedzi w miejsce pytań zaznaczonych na czerwono…