1. Wycena kampanii:
– stosujemy klasyczną zasadę handlową, zgodną z odwiecznymi i tradycyjnymi obyczajami kupieckimi które wprowadzili już starożytni Żydowie i kontynuowali nawet najstarsi Górale: wybierając większą ilość towaru każdy Klient może spodziewać się odpowiedniego upustu… 🙂
Ponieważ musimy wiedzieć CO mamy wycenić – dopiero po dokonaniu przez Państwa wyboru nośników i podaniu terminu kampanii możemy przygotować jej kosztorys: cena wynajmu billboardów bowiem zależna jest od dwóch czynników – ilości wynajętych nośników oraz długości kontraktu.

– nie jesteśmy związani przymusem wynajmu nośników za wszelką cenę (jak niektórzy nasi konkurenci nie potrafiący prawidłowo zarządzać swoimi zasobami)
– nie prowadzimy kampanii „last minute” (jak desperaci z w/w firm)
– nie prowadzimy kampanii z przerywaną ekspozycją (jak oczekują klienci „sprytni inaczej”)…
https://parejo.pl/procedury/last-minute-kampanie-z-przerywana-ekspozycja/

2. Cenniki katalogowe – dla Państwa orientacji zamieszczamy stawki czynszu za dzierżawę nośników oraz obsługę plakatów:
www.parejo.pl/cenniki/billboardy-12m-i-18m
Są to cenniki bez jakichkolwiek bonifikat (patrz powyżej).