1. Niezbędne informacje od naszych potencjalnych Klientów:
a) Aby przedstawić Państwu ofertę wolnych billboardów i sprawdzić CZY przeprowadzenie waszej kampanii będzie w ogóle możliwe – musimy wiedzieć KIEDY chcecie ją przeprowadzić. Musicie więc dokonać:
– wyboru terminu planowanej kampanii – potrzebujemy znać planowaną jej DATĘ STARTU oraz ZAKOŃCZENIA
dopiero wtedy  bowiem będziemy mogli określić czy nie będzie ona kolidować z kampaniami innych naszych klientów.

b) Ponieważ musimy także wiedzieć CO mamy wycenić – dopiero po dokonaniu przez Państwa:
– wyboru nośników – cena wynajmu naszych billboardów bowiem zależna jest od ILOŚCI WYNAJĘTYCH NOŚNIKÓW oraz DŁUGOŚCI KONTRAKTU
– wyboru rodzaju materiału na plakaty – koszty realizacji plakatów zależą od RODZAJU ZASTOSOWANEGO MATERIAŁU

możemy przygotować kosztorys waszej kampanii…

2. Wycena kampanii:

– stosujemy klasyczną zasadę handlową, zgodną z odwiecznymi i tradycyjnymi obyczajami kupieckimi które wprowadzili już starożytni Żydowie i kontynuowali nawet najstarsi Górale: wybierając większą ilość towaru każdy Klient może spodziewać się odpowiedniego upustu… 🙂
– nie jesteśmy związani przymusem wynajmu nośników za wszelką cenę (jak niektórzy nasi konkurenci nie potrafiący prawidłowo zarządzać swoimi zasobami)
– nie prowadzimy kampanii „last minute” (jak desperaci z w/w firm)
– nie prowadzimy kampanii z przerywaną ekspozycją (jak oczekują klienci „sprytni inaczej”)…
procedury / last-minute, kampanie z przerywaną-ekspozycją

3. Cenniki katalogowe – dla Państwa orientacji zamieszczamy stawki czynszu za dzierżawę nośników oraz obsługę plakatów:
cenniki / billboardy 12 i 18 m.kw.
Są to cenniki bez jakichkolwiek bonifikat (patrz powyżej).