1. Niezbędne informacje od Państwa:
a)  Aby przedstawić Państwu ofertę wolnych billboardów musimy najpierw sprawdzić CZY przeprowadzenie waszej kampanii będzie w ogóle możliwe. Musicie więc podać KIEDY chcecie ją przeprowadzić – dopiero wtedy  bowiem będziemy mogli określić czy nie będzie ona kolidować z kampaniami innych naszych klientów:
TERMIN KAMPANI
czyli dokładna data jej  STARTU oraz ZAKOŃCZENIA
Ta informacja pozwala przedstawić Wam inne propozycje nośników: obok tych już stojących – tych jeszcze niezamontowanych – tzw. Dostawek:
parejo.pl / info / dostawki-nosniki-dedykowane

b) Ponieważ musimy także wiedzieć CO mamy wycenić – dopiero po dokonaniu przez Państwa:
– SELEKCJI  NOŚNIKÓW – możemy przygotować kosztorys waszej kampanii…
Cena dzierżawy naszych billboardów bowiem zależna jest od ILOŚCI WYNAJĘTYCH NOŚNIKÓW oraz DŁUGOŚCI KONTRAKTU

c) Ponieważ koszty realizacji plakatów zależą od RODZAJU ZASTOSOWANEGO MATERIAŁU – musicie dokonać: 
– WYBORU MATERIAŁU NA PLAKATY

d) Aby uniknąć pojawienia się konkurencyjnych przekazów na sąsiednich nośnikach – naszych dealerów (agencje, brokerów) prosimy o podawanie:
– BRANŻY WASZYCH KLIENTÓW 
Szeroko rozumianym odbiorcom docelowym waszych reklam czyli Klientom jest to na rękę (skondensowany przekaz rynkowy), nam jest to obojętne ale wiemy iż wielu z Państwa się to nie podoba…

e) W przypadku kampanii wyborczych – z powodu silnej polaryzacji postaw właścicieli posesji musicie Państwo podawać nam:
– NAZWĘ STRONNICTWA  lub NAZWISKO KANDYDATA
parejo.pl / kampanie kontrowersyjne

.

2. Wycena kampanii:
– stosujemy klasyczną zasadę handlową, zgodną z odwiecznymi i tradycyjnymi obyczajami kupieckimi które wprowadzili już starożytni Żydowie i kontynuowali nawet najstarsi Górale: wybierając większą ilość towaru każdy Klient może spodziewać się odpowiedniego upustu… 🙂
– nie jesteśmy związani przymusem wynajmu nośników za wszelką cenę (jak niektórzy nasi konkurenci nie potrafiący prawidłowo zarządzać swoimi zasobami)
– nie prowadzimy kampanii „last minute” (jak desperaci z w/w firm)
– nie prowadzimy kampanii z przerywaną ekspozycją (jak oczekują klienci „sprytni inaczej”)…
parejo.pl / procedury / last-minute, kampanie z przerywaną-ekspozycją

3. Cenniki katalogowe – dla Państwa orientacji zamieszczamy stawki czynszu za dzierżawę nośników oraz obsługę plakatów:
parejo.pl / cenniki / billboardy 12 i 18 m.kw.
Są to cenniki bez jakichkolwiek bonifikat (patrz powyżej).