Ze względu na nieustanną fluktuację Klientów na naszych nośnikach (i nie tylko naszych) nie jesteśmy w stanie przewidzieć które nośniki za kilka miesięcy będą wolne a które zajęte – i co równie ważne – sami nasi klienci tego nie wiedzą ponieważ ich sytuacja biznesowa potrafi zmienić się diametralnie z tygodnia na tydzień a nawet z dnia na dzień.

1. Zgodnie zapisami art. 5. rezerwacje billboardów–regulamin p. 2 – jedynym 100%-ym pewnikiem dostępu do naszych tablic jest wpłata opisanej tam przedpłaty (dla jasności – z góry): po spełnieniu tego warunku, w ustalonym okresie wybrane nośniki będą do Państwa wyłącznej dyspozycji.
Jednak rozwiązanie to, z naszego punktu widzenia posiada poważną wadę: ponieważ priorytetem są dla nas klienci stali (długoterminowi) – gdy Państwa opłacona już przyszła kampania będzie krótka a w międzyczasie zgłosi się chętny wydzierżawić od zaraz i na dłuższy okres opłacone przez Was nośniki – wasza kampania, mimo iż krótka – kolidować będzie z jego kampanią, co może generować nasze straty ponieważ zaistnieje możliwość jego rezygnacji…

2. dlatego też, mając to na uwadze – ustanowiliśmy nasze własne procedury dzierżawy i proponujemy jedyne rozsądne – dwuetapowe rozwiązanie:

a) prosimy Państwa o zapoznanie się z wszystkimi aktualnie wolnymi nośnikami naszej firmy (na najbliższe dwa miesiące) i wytypowanie tych które odpowiadają waszym potrzebom. Opcjonalnie możemy przedstawić także i te, które obecnie są zajęte a za jakiś czas mogą się zwolnić (choć to wróżenie z fusów i zabieg ryzykowny)…

b) następnie zapraszamy do weryfikacji tej listy na 30-45 dni przed rozpoczęciem waszej kampanii, kiedy już pewny będzie status tych nośników (lub zwolnią się inne, dotychczas zajęte).
Wtedy dopiero ustalimy ostateczny jej kształt – docelową listę nośników, kosztorys i wtedy dopiero poprosimy o opłacenie pro-formy.