Ze względu na nieustanną fluktuację Klientów na naszych nośnikach (i nie tylko naszych) nie jesteśmy w stanie przewidzieć które nośniki za kilka miesięcy będą wolne a które zajęte – co równie ważne – sami nasi klienci tego nie wiedzą bo czasami sytuacja u nich zmienia się z tygodnia na tydzień a nawet z dnia na dzień.
1. Zgodnie zapisami art. 5. rezerwacje billboardów–regulamin p. 2 – jedynym 100%-ym pewnikiem dostępu do tablic jest wpłata opisanej tam zaliczki (z góry): po spełnieniu tego warunku, w ustalonym okresie wybrane nośniki będą do Państwa wyłącznej dyspozycji. To rozwiązanie jednak z naszego punktu widzenia posiada poważną wadę: ponieważ priorytetem są dla nas klienci stali (długoterminowi) – gdy Państwa kampania będzie krótka a w międzyczasie pozyskamy na opłacone przez Was nośniki kienta na dłuższy okres – wasza kampania kolidować będzie z jego kampanią, co będzie generować nasze straty…
2. dlatego też pod tym kątem ustanowiliśmy nasze własne procedury dzierżawy i proponujemy jedyne rozsądne – dwuetapowe rozwiązanie:
a) prosimy Państwa o zapoznanie się z wszystkimi aktualnie wolnymi nośnikami naszej firmy (na najbliższe dwa miesiące) i wytypowanie tych które odpowiadają waszym potrzebom. Opcjonalnie możemy przedstawić także i te, które obecnie są zajęte a za jakiś czas mogą się zwolnić (choć to wróżenie z fusów i zabieg ryzykowny)…
b) następnie zapraszamy do weryfikacji tej listy na 30-45 dni przed rozpoczęciem waszej kampanii kiedy już pewny będzie status tych nośników (lub zwolnią się inne, dotychczas zajęte).
Wtedy dopiero ustalimy ostateczny jej kształt – docelową listę nośników, kosztorys i wtedy dopiero poprosimy o opłacenie pro-formy.